Praktijk Hart en Ziel, Chinese Geneeswijzen en levens beschouwingEen brug slaan tussen Oosterse- en Westerse Geneeswijzen. Jij als mens staat centraal en samen kijken we naar jouw balans. Jouw Zijn is jouw gezondheid. Jouw weg, jouw tijd.

Samenwerking

De praktijk werkt samen met Cesar therapie Hoekschewaard.

Het contact is gelegd met Mevrouw L. Boele uit Strijen. www.cesarhoeksewaard.nl

Dit contact en samenwerking is gekomen vanuit behoefte en inzicht wederzijds. Wat kan Ceasar therapie voor clienten uit de acupunctuur prakijk betekenen en wat kan de praktijk voor clienten vanuit Ceasar therapie betekenen.

Al snel kom je erachter dat een samenwerking altijd kan, want ieder heeft zijn eigen kunde en kennis.

Om wat voorbeelden te geven:

Hyperventilatie. Ceasar therapie geeft houdingsleer en ademhalings oefeningen en bij mij in de praktijk kijken wij naar de onbalans in het lichaam. Tevens ontspannings massage of Tui Na om ruimte te geven in het lijf/ borstkas.

Mensen met gewrichtsklachten krijgen advies en oefeningen mee voor houding en spieropbouw en bij mij in de praktijk kijken wij naar voeding, leefwijze en welke ziektemakers zitten er in het lichaam. Kunnen we de pijn weg krijgen en meer beweegelijkheid creeeren.

Kinderen die groeiproblemen hebben. Denk aan scheefstand of aan pijn bij bepaalde houdingen. Hierin tevens weer observatie en bewustwording van het lichaam en hoe je hier mee omgaat. Oefeningen hoe te staan, lopen, bukken en zitten. In de praktijk massage of acupunctuur behandeling om spieren en pezen te voeden of juist te ontspannen.

Kortom genoeg mogelijkheden.

E-mailen